DET KOMMER ORDNA SIG TILL SLUT

Jag har så många planer och så mycket jag vill göra att allt bara knyter sig. Det står bara still. Men ska verkligen försöka ta tag i det här nu! Kunde inte somna inatt och sen drömde jag konstiga drömmar när jag väl hade somnat. Vaknade tidigt när pappa kom ner och frågade om jag ville ha frukost. Ville först ligga kvar och sova men sen vågade jag inte det, haha drömmern satt kvar, så jag gick upp och åt med dom ändå. Skulle ha gått till skolan men känner mig inte redo, min förkylning har satt sig i näsan nu också, förutom halsen, så nyser och snorar och håller på. Vill verkligen bli frisk så jag kan träna och göra grejer och därför tänkte jag vara hemma även idag och kurera mig. Ska ändå sitta med skolarbetet hemma så det är nog lugna puckar hoppas jag!

Puss

Kommentarer
Postat av: NeA

Krya på dig! <3

2012-01-10 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0