04-06-12

God morgon! Var verkligen jätteskönt att få sova ut lite imorse, även om jag panikvaknade vid sju och trodde jag försovit mig till jobbet, haha. Det hade jag dock inte så vid nio gick jag upp för att ta en liten morgonpromenad innan frukost, skönt men lite kallt faktiskt. Nu har jag ätit och väntar på att kaffet ska bli klart, fryser fortfarande så hoppas det kan få mig lite varm nurå! Hade tänkt ta tag i mitt rum först och främst men sen kanske dra en sväng till gymmet innan jag börjar jobba kl 15.45, hade varit gött faktiskt.. Har inte vågat träna ordentligt på ett tag på grund av mitt knä (plus att jag jobbat så många kvällar det senaste) så tänkte ta tag i det lite nu, slutspurt inför Frankrike ju! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0