SÖNDAG

Känns inte alls som söndag idag, känns som en tråkig grå måndag..
Jag kom hem från jobbet för en stund sedan och har fått i mig lite lunch bestående av pappas köttfärssås, mums. Nu blir det lite apelsin och varmt gott te, kan behövas en dag som denna. För övrigt ska jag jobba även senare ikväll, börjar 18.30, så har lite ledigt nu på dan. Känns lite halvtrist men då det är så segt väder kan jag lika gärna jobba.
Helgen har ju bestått av student och kalas så jag har ätit en massa god mat och efterrätter så känner att jag är lite klar med sådant nu, får bli en någorlunda nyttig vecka (haha, har ju en till student att fira på onsdag så vi får väl se hur det går). Hoppas vädret blir bättre bara, inte kul om det regnar och så..

Får se om det blir någon träning idag också kanske, har ju fortfarande ont i mitt knä och är rädd för att anstränga det då liksom, men vi får väl se vad det kan bli. Annars är det ju faktiskt en sån där dag då man FÅR sitta inne och läsa en bra bok hela dan!

Är förresten väldigt glad att mitt "rese-konto" fyllts på så pass snabbt (av ingen annan än mig, självfallet) så hoppas det kan bli lite roliga resor framöver :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0