ALWAYS RAIN

Hur svårt kan det vara att hitta en vit, enkel skjorta (om man inte vill betala på tok för mycket)? Tydligen apsvårt eftersom jag varit runt typ överallt. Till slut fick jag tag på en på Dressmann, haha funkar nog bra det! Ska ha den när jag jobbar i bufféköket på Gothia Towers imon, lite uppsving från det vanliga caféarbetet kanske? Vi får se.

Jobbade i alla fall på förmiddagen idag och åkte sedan in till Kungälv för att i sista stund få tag på en skjorta (ovanligt liksom). Ikväll blir det lite mer utbildning och förhoppningsvis lite träning på det. Helgen blir fullspäckad med jobb även om jag har rätt bra tider faktiskt! Gothia fredag och lördag, sen hemtjänsten på söndag kväll.

Är värsta trött, seg och allmänt på bara-ligga-hemma-och-göra-ingenting-humör. Beror nog på vädret. Hade antagligen annars varit ute på en långpromenad at the moment som oftast kan få en på lite bättre humör. Ser fram emot hotellfrukosten imorgon i alla fall, varför jobbar man annars på Gothia, om inte för frukost- och lunchbuffén? ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0