SO THIS IS WHERE WE'RE GOING

Ojdå, bloggtorka här.. jajjemen. I alla fall, livet rullar på och jag jobbar och chillar. Har ju varit så himla skönt väder veckan som varit så har inte direkt suttit vid datorn mer än nödvändigt. Idag är det dock lite kallare och någon sol kan man inte se, blä, fast kan ändå vara rätt skönt med lite sådana dagar emellan så man inte steks ihjäl eller nåt. Sitter och dricker lite kaffe nu, har delat ut lite flyers inför Friskis & Svettis "Takstolsfest" som dom ska ha på lördag, haha. Med det menas att man firar att takstolarna för deras nya lokal är på plats (inklusive ett gött betonggolv), vilket resulterar i en massa god fika, aktiviteter och ett kul jympapass i den ofärdiga hallen. Får hoppas det inte regnar bara som det stod i tidningen idag.. Hade ju varit lite segt med tanke på att det inte finns något tak!

Ikväll blir det jobb, eller ah, jag börjar kl 16 men tänkte hinna med en springtur eller en runda på gymmet innan dess samt fixa nån god lunch. Åt asgod currykyckling igår som gick jättesnabbt att göra så det kanske blir något sådant idag igen, haha. Variation är inte min starka sida ;)

Och just det! Huset till v. 27 är bokat. Nice, here we come!
Kommer bli så himla skönt att åka på solsemester igen och bara ta det lugnt och ha det gött en vecka med släkten, har verkligen längtat efter det här. 1 Juli bär det av alltså och vi ska bo i ett stort poolhus i Nice, Frankrike, någorlunda nära havet. Jättefint! Här kommer lite bilder från hemsidan:




Inte mina bilder alltså, tagna från hemsidan homeaway.se

Ser rätt gött ut va? ;)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Elin

åh fyfasen va gött det ska bli! :D

du har börjat blogga dåligt igen lovisa... jag vill ju kunna ha koll på vad som händer i ditt (under)liv :( haha sorry för parentesen men jag va tvungen!



btw. vi har balen på fredagen den 15 juni :) <3

2012-05-29 @ 21:26:30
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0