SOMEWHERE IN BETWEEN

God förmiddag på er! Jag har ätit lite frukost efter min morgonpromenad så nu sitter jag och chillar lite. Ska iväg på introduktion med bemanningsenheten senare idag och innan ska jag ringa lite samtal bara, annars inte så mycket. Träning ikväll, kan behövas efter den här helgen, haha. Jag och Benjamin hade bestämt att vi absolut inte skulle äta pizza till middag igår och precis då ringer pappa och säger att dom ska ta med sig pizza hem.. suck. Haha, nej det var gott men nu blir det till att bättra sig lite (även om det finns en hel del rester i kylen som antagligen kommer få bli min middag ikväll).

Så skönt med sol men saknar den där riktiga värmen som det var här några dagar. Vill ha sommar nu och kunna gå runt i shorts och linne, ligga på altanen och sola, grilla och sitta ute hela kvällarna, äta frukost i morgonsolen.. ja, ni fattar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0