2012-11-29

God kväll! Skola idag från åtta till fem. Försov mig lite så fick en timmes extra sömn (såå skönt) men hann ändå till första lektionen, betyder det att jag går upp på tok för tidigt varje morgon? Tycker bara det är fint att slippa stressa på morgonen och äta frukost i lugn och ro. Det kan jag göra imorgon, har inga lektioner så nu tar jag helg. Drog till gymmet direkt efter skolan och körde ett bodypump-pass så nu har jag ätit lite och satt mig till rätta i soffan och här tänker jag stanna ett tag. Vet inte riktigt vad som händer i helgen, funderar på att åka hem en sväng och ha en mysig dag med mamma men får se hur det blir. Just nu är det bara skönt att ta det lugnt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0