Söndag

Fick med mig jacka och halsduk hem plus ett par svarta välbehövliga jeans. Annars gjorde jag inte så mycket igår, kom hem, lagade mat och tittade på Twilight (för övrigt en av världens bästa filmer för er som inte upptäckt detta) innan jag la mig i sängen och läste min nuvarande bok, "Den hemlige kocken" som handlar om alla tillsatser som finns i den mat vi köper. Man blir lite äcklad ibland när man läser om vad de gör med maten, som tur är vet jag att jag brukar studera innehållsförteckningarna, inte jättenoga, men i alla fall så man inte köper de produkter som innehåller mest tillsatser. Ska börja göra det mer igen, ett tag var jag ju helt insnöad på det och kunde inte äta nåt som innehöll smakförstärkare.. Nu har jag släppt lite på det där men ska nog vara lite mer kräsen när jag handlar i fortsättningen.

Idag händer inte heller mycket, tänkte ta det lugnt här hemma, träna lite sen i eftermiddag och förbereda mig för en ny kurs imorgon, kanske beställa hem lite kurslitteratur också..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0