måndag igen, jag gillar det inte...

HEY! soon I'll be off to school. Värsta skönt väder så det blir cykeln! Ikväll måste jag ta mig en ordentlig funderare och bestämma mig för vad jag ska söka för utbildning elr kurs elr wtf. Om jag åker som au-pair till usa kmr jag nära sofia iaf (hahah kanske inte men närmre än i sverige) Hon kmr hem imon!!! :D YEEEES!!!
(många utropstecken)

Jag har köpt en ryggsäck, den är rosa. Drömde om den och att jag hellre ville ha en blå...hmm, får se. Ska ha den i Italien iaf, pallar inte släpa runt på alla grejer i en axelväska. It will kill my back! Måste börja kolla så jag har lite sommarkläder också, lix 20 grader är ju värsta sommarn! HEHE

Puss


Kommentarer
Postat av: din basta van i hela stora vida varlden! hihi

ska du aka som au pair??? Fan vad glad jag blir isf!! aa vad roligt det skulle vara, :D:D Imon kmr jag!! ooo vad jag langtar, forst vantar bara en 12 timmar helvetes flyresa! men sa fort jag tanker pa att vi ska traffas blir jag sa javla glad assa!! wieee kan inte tiden ga fort som fasiken! snart ooo assa jag vet inte vad jag ska skriva, haha blev as langt men jag langtar sa jag tror jag dor snart assa! ahhaa jag diggar dig som fan! ( nya jag alskar dig) hah pusss bastis

2010-04-12 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0