Why don't you say so?

God morgon! Sovit gott? Ja, tack! förutom att et som vanligt blir skitljust i mitt rum vid nio-tiden då jag vaknar och inte kan somna om... wtf, what's wrong with my computer? den har fått damp elr nåt... nä såja, nu funkar det (:
Shoppingtur med mammi igår, himla nice och välbehövligt haha. pics later.

Idag hade jag tänkt kolla lite på utbildningar att söka, får se om jag hittar nåt bra. DET ÄR TVÅ MÅNADER KVAR TILL STUDENTEN IDAG! OMG! shit jag börjar bli lite stressad faktiskt. Fast fick köpt skor till balen igår iaf, skönt att det är fixat. Dom är grymt snygga! Jag är kär (; hahah.

Det är sol ute btw, riktigt vårväder! Måste nog ta en promenix sen för att ta vara på vädret (!) haha!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0