I'M IN LONDON

NU ÄR JAG HÄR! Okej, jag är supertrött så orkar faktiskt inte skriva så mkt just nu. Ska strax ta en dusch innan jag går och lägger mig, kommer antagligen somna direkt. Familjen är iaf jättetrevliga och tjejerna är supergulliga, men märker att dom kan vara rätt jobbiga. hahah men så är det ju :)
Mitt rum är jättefint, jag har trådlöst bredband, gratis telefonsamtal hem, en stor dubbelsäng och värsta mysiga utsikten så jag är helnöjd! Har precis ätit en god middag och delat ut alla presenterna jag köpt. Dom blev mycket glada :)

Imorgon ska vi till London Museum elr om det hette så? Det är om Londons historia och så iaf. Sen kanske vi skulle gå lite runt bara elr nåt, dom prata om picknik också men vet inte om det var imon elr en annan dag. Är så glad för jag förstår dom verkligen och dom har ingen konstig dialekt. Känns lite konstigt att prata engelska hela tiden bara och jag har inte direkt det ordförråd jag skulle vilja ha! Känns som om jag upprepar mig hela tiden men det kommer :)

Imorgon lägger jag in bilderna på mitt rum för nu måste jag duscha!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gott att höra men var det inte mycket för ORDförrådet du åkte dit ?? Det kommer !!

2010-08-18 @ 09:18:19
Postat av: NeA

Låter grymt faktiskt!! Gratis telefonsamtal! xD

2010-08-18 @ 13:49:45
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Allan

Du kommer va fett bra på engelska när du kommer tebax;D Messa när du e hemma igen:) puss

2010-08-19 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0