TORSDAG

Har suttit och sökt en massa jobb på nätet men verkar ju sådär.. Får nog ta och börja ringa istället. Känns så himla onödigt bara! Jag menar jag funderar ju fortfarande på att åka tillbaka till London efter nyår och då kan jag ju ändå inte starta en anställning här nu liksom. Vill bara ha ett extrajobb vid sidan av.. Btw kom jag in på två kurser på Göteborgs Universitet och en på Umeå Universitet, flytta till Umeå kanske? hahah elr inte. Anyway, ska iväg och träna ikväll hade jag tänkt, imorgon ska jag försöka köpa en ny kamera och kanske träffa Rebecka.

 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: elin

sv: jag amputerade den i veckan! hot or not? ;)

2010-12-09 @ 16:59:23
URL: http://spotties.blogg.se/
Postat av: mamsen

Nötterna var goda och jag nallade lite på kolan som stod i frysen .... MYCKET god .. :-)

2010-12-10 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0