ÄNDRADE PLANER

Japp, det blir ändrade planer för mig här i England. Jag kommer bara att jobba i familjen till början av december, sen slutar jag. Att jag inte kan stanna längre beror på att familjen inte längre kan finansiera en au pair, mycket på grund av att pappan är arbetslös och har varit det ett bra tag.. Men jag är faktiskt inte ledsen, det här betyder ju bara att jag hinner med att göra nåt annat under mitt år i London, för jag planerar inte att åka hem! Amanda och Linnea har ju pratat jättelänge om att bo och jobba i London ett tag efter jul så förhoppningsvis ska vi kunna fixa nåt tillsammans. Ska försöka hitta ett jobb och nån billig lägenhet efter jul alltså :) Under jul kommer jag ändå åka hem till Sverige, åker antagligen i mitten av december nån gång, ska boka biljetter i veckan tror jag. Sedan får vi se hur det blir. Min värdfamilj erbjöd sig att hjälpa mig hitta en ny au pair familj men jag känner att jag har testat på au pair livet nu och vill göra nåt annat när jag ändå har chansen.

Det var det.. Nu till min helg. Det var en mycket bra helg som tillbringades i Camden, hahah föräldrarna säger att det är mitt andra hem. Den har iaf innehållit shopping, mat, fika, pubbesök, dans, häng i parken och superhärliga människor. Nästa helg blir lite lugnare för då sitter jag barnvakt både fredag och lördag, ganska skönt faktiskt.. tror jag. Ska passa en annan familjs barn på fredag för första gången så det blir spännande!

Jag tvättar just nu min tredje maskin för idag, har strukit lite och städat undan efter helgen (huset brukar se ut som ett bombnedslag efter helgen, iaf köket) så nu ska jag vila i en timme innan familjen kommer hem.

Puss

Kommentarer
Postat av: NeA

YEES! Hitta ngn billig lägenhet och jobb för tre så KÖR VI! ;)

2010-10-11 @ 20:59:09
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0