MÅNDAG

Hej svej leverpastej.

Det blev mumsig mat även idag, indisk kyckling med ris, gud vad jag älskar min värdpappas mat (min riktiga pappas mat är dock inte så dålig den heller, lite mindre hälsosam bara kanske). Har suttit med Lesley och kollat på en intervju med Sheryl Cole, mkt intressant. Nu är jag trött så ska väl krypa ner i min stora, sköna säng snart. För övrigt, trodde ju att jag skulle få lite sovmorgon imorse när barnen nu har ledigt från skolan men icke sa nicke, då går dom upp ännu tidigare! Typ 06.15-06.30 nånting var dom uppe och förde ett himla liv.. suck. Hoppas dom sover längre idag. Jag tog med dom på en långtur till parken så hoppas dom är riktigt trötta, haha! Imorgon jobbar jag morgonen först men sen frågade dom om jag kunde sitta barnvakt på kvällen också och eftersom jag är så snäll så är det ju klart att jag gör det :) Är ju ändå typ ledig onsdag och torsdag efter frukost.

Längtar tills pappa och calleballe kommer och hälsar på mig! Och sen måste jag ju åka och hälsa på amanda snart också! Och anna kanske ska komma.. och fanny! herregud vet inte om jag hinner med alla, det är ju liksom bara sex veckor kvar tills jag åker hem (=sex helger!) sjukt. Men då är det jul! Åh jag längtar till julen! Ska faktiskt bli skönt att komma hem i tid till allting där hemma och få fira jul i sverige.

Ooh coolt, jag såg att blogg.se nu har en sån där tidsinställarfunktion på inläggen nu, supergrymt ju!

Puss sov sött alla gullungar

Kommentarer
Postat av: Mamse

Tur att jag inte kommer då .. så du hinner med ALLT !!!

2010-10-26 @ 09:48:08
Postat av: NeA

Vadå tidsinställarfunktion?

2010-10-26 @ 22:07:51
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch, 6 veckor är ju ingenting! :(

2010-10-27 @ 11:39:37
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: lovisa

vad gör du idag?:)

2010-10-27 @ 11:53:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0