ROSTAD PÅ KÄRLEKENS GRILL

Soft helg, börade mkt bra slutade dock sämre men men.
Hade en bra söndag med au pair-träff och poängjakt. Och villka tror ni vann? VI SÅKLART! :D
Avslutade kvällen på Svenska Puben där jag träffade Alice och Sara och vad spelade dom för musik där? Oskar Linnros! Åh vad härligt liksom. Det var väldigt längesen jag träffade dom så var mkt trevligt! Nu har jag varit ute och sprungit och ska gå och dricka lite tröstkaffe nu, mums. Ikväll blir det Camden med Nina, Michelle och Emily, ska bli kul! Btw nu är det bestämt att jag slutar 5 december här.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, det är ju snart. Jag vill inte att du ska åka hem! :(

2010-10-18 @ 20:46:58
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: NeA

Vad var det med helgen som inte slutade bra? Och fan vad fräckt med en svensk pub och Oscar Linnros!! xD Från och med du?

2010-10-18 @ 21:26:15
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0