Söndag och helgen är över för den här gången.

Har  haft en väldigt lugn men jättemysig helg. I fredags satt jag barnvakt så Alexandra kom över med popcorn i mängder som vi proppade i oss medans vi såg Shaun Of The Dead. Lördagen spenderades med Nina och Michelle och vi vandrade runt i Crouch End och fikade. Sedan skulle Nina vara barnvakt så jag drog till Queens Park för lördagsmys med pizza och film. Idag träffade jag Alexandra igen för lite brunch i Hampstead, mkt mysigt och Alex supergoda macka måste jag ta nästa gång jag går dit! Själv drack jag te och åt rostat bröd med marmelad, mumsigt det med! Älskar frukostarna på alla caféer! Efter det gick vi runt en stund i Hampstead och ner till Finchley Road där vi mötte upp Ellinor. Alex fick mig att inse att jag inte behövde köpa en massa gott inne på Waitrose (hahah fast jag köpte på sainsburys sen iaf för dom HAR self check-out). Nu känner jag mig allmänt tjock, ska försöka få ordning på dom här fasonerna nästa vecka (tvivlar på att jag kommer lyckas).

Den kommande veckan är det iaf mid-term så barnen är lediga. Jag ska fortfarande hjälpa till varje morgon men barnen kommer inte gå upp riktigt så tidigt som dom brukar och jag slipper all stress eftersom dom inte har bråttom till skolan. Imorgon ska jag sedan vara med barnen från kl 14 till kvällen. Tisdag, onsdag & torsdag behöver dom bara mig på morgonen sen är jag ledig hela eftermiddan/kvällen, värsta skönt! Fredag jobbar jag hela dan men är nog ledig på kvällen. Vi ska föröka hitta lite Halloween-partyn till helgen, får se vad det blir.. jag har bestämt mig för vampyrlooken iaf, hahah kmr bli grymt tror jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0