19 ÅR OCH AMANDA PÅ BESÖK


en cappuccino tack

fika på costa är ett måste

på väg mot födelsedagsmiddag och party i mayfair

amanda är inte jättesnabb.. (kolla in hennes klädhög, det var den som gjorde mitt rum stökigt!)


kinamat i camden såklart

shopping (jag lovar, jag köpte inget)

varm choklad med chilismak

CAMDEN

lördagkväll hemma hos mig med tacos och underbara tjejer

musikanter i Covent Garden

amanda ville att alla skulle se att hon faktistkt dricker kaffe (om det inte smakar så mkt kaffe då alltså)



Sorgligt att Amanda har åkt hem nu, känns tomt här utan henne efter helgen. Har haft det jättebra iaf och tack så mycket för alla kort och gratulationer! ♥ Idag har jag varit här i sju veckor, helt sjukt vad tiden går fort! Var hos Elin på lunch idag, mums med köttbullar, potatismos, gräddsås och lingon OCH kanelbullar till efterrätt. Kan det bli bättre liksom? Inte jättejobbig babysitting idag heller eftersom barnen låg i sina sängar när föräldrarna åkte så jag kunde i lugn och ro sitta här i vardagrummet och fixa med alla bilder :)

Nu ska jag strax gå upp och nana, puss!


Kommentarer
Postat av: NeA

Såg helt underbart ut! Ville så gärna vart med er!!

Och svart/vita bilder är så sjukt mycket snyggare!

2010-10-06 @ 11:59:47
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill tillbaka NU!

Du får skicka alla bilder till mig. Jag gillade speciellt den du tog på röran i min resväska och mig med blött hår. Väldigt snyggt ;)

2010-10-06 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0