EVERYTHING IS ALRIGHT

God morgon.

Gud vad jag är hungrig idag, känns som att det inte finns nåt stopp i mig, hahah. Därför kokar jag havregrynsgröt just nu, mums. Har städat lite och eftersom jag inte har några pengar på mobilen blir det nog ingen fika idag. Ska ta mig en långpromenad om en stund och fylla på den så jag får veta om det blir nån fotboll ikväll elr inte.

mmmm..mycket god gröt!

Har även fått bekräftat att min kära familj kommer och hälsar på mig! Den 20 november kommer pappa & co och sen 27 november mamma & co. Längtar! Ska även boka flygbiljetter hem över jul nu när jag vet hur jag är ledig. Funderar dock på att vara här över nyår.. Får se hur det blir :)

Puss

Kommentarer
Postat av: NeA

Låter bra med nyår i London

2010-09-28 @ 21:58:00
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Frida

Det skall bli jätte roligt att komma och hälsa på dig! Jag har aldrig vart i London så du får visa oss allt. Hoppas bara vi kan hitta bra biljetter och hotel. kram kram

2010-09-30 @ 08:49:20
Postat av: Moster Margot

Förlåt, jag missade att gratulera dig på födelsedagen, Sorrrrryyy! Hoppas din dag blev bra ändå (tvivlar jag inte på...) ha det gott! :-)



2010-10-05 @ 19:49:18
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0