How do I choose between my head and heart

Idag blir det Tate Modern med dom underbara flickorna Alexandra och Elin. Har velat gå dit jättelänge så det ska bli kul, hoppas utställningen är bra, vet inte riktigt vad det är om. Är så glad för min resväska med kläder hemifrån jag fick i veckan. Halsduken används flitigt och mina älskade kängor också! Jag har blivit förkyld så ska ta det lite lugnt några dagar nu, därför blev det ingen fotbollsmatch idag. Får se hur jag gör med fotbollen, ska vara med och känna på det några gånger till iaf :) Igår var jag först på Camden Market med Nina och Michelle och sen satt jag barnvakt så då kom dom över och kollade X-factor och film med mig, mysigt.

Nu ska jag strax gå och möta upp Elin i Muswell Hill, hoppas jag har tillräckligt med pengar på mitt busskort bara..orkar inte fylla på det mer nu. Hoppas alla haft en bra helg iaf, imon är det back to work. Hahah

Puss


Btw. PÅ TORSDAG KOMMER AMANDA HIT! YAAY! :D


Kommentarer
Postat av: NeA

Gud vad avundsjuk jag blir! Jag vill också träffa er!!

2010-09-27 @ 09:56:59
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0