IT'S TWENTY SECONDS SINCE I LEFT YOU


Jag och mitt måndagssällskap


Himla soft dag idag alltså även om jag jobbade alla mina timmar. Hade en mysig fika med Nina, Michelle, Emily och Cherise på Starbucks och sen god middag med föräldrarna. Imorgon blir det ännu en fika i Crouch End och på kvällen kanske fotboll ute på puben, ska nog bli bra det med!

Vet inte om jag skrev det men hittade både partyskor och partyklänning i Camden i lördags så nu kan vi festa fint när Amanda kommer. hihi längtar, ska visa henne allt.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för kvällen (hoppa i pyamasen alltså, inte partyklänningen idag). 

Puss 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också vara där och parta med er i helgen! <3<3

2010-09-28 @ 06:33:32
URL: http://aboutfialia.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vilken tur !! Se nu till att ha det trevligt till helgen ...

2010-09-28 @ 08:14:12
Postat av: NeA

Är helt inne på Sofias linje där... Är så sjukt avundsjuk! Saknar er jättemycket! <3

2010-09-28 @ 11:24:16
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hjälp! Jag har inga partykläder med mig!!!!! OMG!

2010-09-28 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0