We could run away, maybe we could change.

Jag vet inte hur många gånger jag varit inne på studera.nu och gu's hemsida det senaste! Är så himla velig just nu med om jag ska läsa elr inte och isf vad, värsta jobbigt. Jag vill göra något jag verkligen tycker är kul men hur ska man veta vad det är om man inte har testat nåt liksom? Vill jättegärna jobba på en tidning sen så försöker fundera hur man bäst ska göra för att komma in där.. Inget frilansande hade jag tänkt utan fast anställning på ett magasin liksom, antingen mode eller musik. Hmm, så mycket val hela tiden, jag blir tokig.

Ikväll blir det iaf Sticky, kan vara bra att rensa tankarna lite med polarna. Såg också att Alexandra hade skrivit att hon är i gbg en stund ikväll men har jag fått hennes nummer? NEJ! herregud. haha. Fail att ingen annan har det heller typ.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0