LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Hej hej, nu är jag tillbaks. Har lämnat brorsan i Kungälv för han ska spela handbollsmatch, tog en sväng förbi affären och köpte hårfärg också så nu blir det färgning. Eller det är bara en toning, vill bara ha lite mer naturligt och jämnt liksom. Tog mellanblond, tror jag har haft den förut så det ska nog bli bra, är ju en toning så gör inte så mycket om det inte blir jättebra. Skönt att få bort alla missfärgningar bara och så ska jag försöka få en tid hos frisören innan vi åker, skulle verkligen behövas!

Ikväll blir det utgång i göteborg, himla gött asså. Förfest hos sofia, kan ju inte bli bättre, haha.

Nu ska jag in i duschen, see ya.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0