YOU AND ME COULD WRITE A BAD ROMANCE

Hemma igen. Proppmätt efter middagen och med lite nya inköp med mig hem.
Det har förresten börjat snöa igen.. var kommer den snön ifrån undrar jag då!? herregud dom säger att det ska bli kaosväder med snöstorm här igen! jag tycker faktiskt att det räcker nu, det är lagom såhär.. iaf tills våren kommer då snön ska bort men det är ett tag kvar.

Bara tio dagar kvar tills jag är back in London! skönt asså. Såg btw att sofia gått ut med det officiellt så jag får väl också göra det.. jag byter snart blogg. Känner inte riktigt att den här bloggen om mig är så himla intressant så nu när vi åker till London startar vi en ny blogg tillsammans! kanoners va? Ska bli riktigt kul och jag hoppas den blir lite mer underhållande än den här, haha.

Nu är jag jättetrött och ska göra mig redo för sängen. Imon blir det förhoppningsvis lite träning och sen tacokväll och planering inför london med tjejerna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0