GIVE ME A REASON NOT TO CRY

God morgon. Jag sitter med fötterna i fotbad eftersom jag har så himla ont efter att ha gått i ballerina hela dagen och kvällen igår, nu känns det dock lite bättre..bara fotmassagen som fattas! Ska träffa Alexandra i West Hampstead lite senare, annars ska jag bara tvätta och gära iordning här hemma. Kanske handla lite också på hemvägen, har inte så himla mkt att äta haha.

Satt och kollade lite skor men kan inte bestämma mig vilka jag vill ha. Tror det står mellan dessa tre:


Får se vad det blir, är såå shoppingsugen men snart är det dags att spendera lite. Ska bara tjäna in pengarna först.

Puss

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, du får vänta tills Becka o CJ kommer över

2011-05-09 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0