THE SUN MAKES ME HAPPY

God kväll! Sitter med lite blekning i håret som strax ska tvättas ur.. Konstigt att det alltid blir vääldigt stor skillnad när jag gör saker, gillar antagligen förändringar. Nu blir jag blond igen i alla fall. Som ni säkert vet eller har förstått så känner jag mig mest som mig själv när jag är blond, så är det bara. Jag hade gäärna velat testa mörkmörkbrunt igen och se om jag fakitkst kunde passa bra i det men har blivit så feg på äldre dar att jag inte vågade mig på mer än den där toningen. I och för sig blev jag väldigt nöjd med resultatet men tröttnade snabbt på min normala hårfärg, platinablond känns mer som min grej ;) Haha, nä men vi får se hur det blir!

Ska snart tillbaka till jobbet också, jobbade i morse och nu ska jag jobba 19-22. Gött mos.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0