HAPPY NEW YEAR

Och det blir London 2012! ♥


Tror 2012 kommer bli ett bra år! Idag känns som en sådan dag man inte behöver göra någonting, så det har jag inte gjort heller. Kollat runt lite bara och kommit fram till att jag behöver en himla massa nytt, dator och kamera t.ex. Funderar på en Macbook Pro och en Canon kompaktkamera, bara för att ha nån när jag inte kan ha med mig systemisen liksom. Är bara så himla osäker på vad jag ska välja eftersom alla tycker olika.. Men får ta en ordentlig titt och se vad som passar mig bäst! :)

 

Har kommit på lite nyårslöften nu också, hoppas dom går att uppfylla! Ska verkligen försöka i alla fall! Tänker inte skriva ner dom här men de handlar inte så mycket och fysik och utseende som många brukar göra. Känner att det finns andra saker att jobba på, haha även om träningen alltid finns med där också. Nyår är väldigt överskattat och förstår inte varför man inte kan komma igång med nya vanor även under året som går.. men det är väl något speciellt med ett nytt år, nya möjligheter och en nystart för alla.

 

Jag hade en jättebra nyårsafton i alla fall, hoppas alla andra också hade det!


Puss

 



Kommentarer
Postat av: elle

är såååå nöjd med min macbook :D get one ;)

2012-01-07 @ 13:08:13
URL: http://worthwaitingfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0