TORSDAG

God förmiddag på er! Jag sitter i skolan och försöker få nåt gjort, visst går det framåt men ändå lite segt. Väntar på mina kompanjoner som jag märkt är väldigt morgontrötta av sig, haha. Mysigt att få besök av B lite då & då också eftersom han sitter en våning ovanför mig och pluggar han med :)

Funderar på att försöka träna idag men får se om förkylningen försvunnit så pass mycket att det går, får väl ta en promenix annars i alla fall. Imorgon ska jag ta en tur i stan efter skolan med mami för att se om jag kan hitta lite skidgrejer.. Vi åker ju liksom om en vecka! Sjukt vad det går snabbt! Tänkte i alla fall fräscha upp min outfit lite inför resan så hoppas dom har lite kvar till mig i affärerna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0