PREPARATION

God morgon! Jag vet att jag blivit lite dålig på att blogga det senaste men jag fotar inte så mycket just nu och tycker själv det är rätt trist att läsa bloggar som inte har så mycket bilder, så därför är det..

Jag sitter i alla fall här och väntar på att Rebecka ska komma tillbaka från affären så vi kan börja fixa med hennes hår, är ju nämligen bal idag! Herregud, hon tar fan studenten på fredag. Och nästa onsdag är det kusinens tur..gud vad tiden går fort. Det ska bli väldigt kul att få hjälpa till men är lite nervös för att det ska skita sig totalt, är ju självlärd liksom haha så kan inte så mycket om hållbarhet och sånt.. Men det ska nog gå bra! Det ska bli lockigt och fint i alla fall och ska försöka slänga in en bild lite senare ;)

Senare ikväll får jag väl pallra mig ut till Marstrand och kolla på dom små liven i sina fina klänningar och kostymer och efter det drar jag hem till min going och har en go myskväll. Han får ju sommarlov imon typ så han är nog glad.. Haha, jag ser inte fram emot mitt "sommarlov" eftersom jag kommer jobba mer än vanligt, haha. Fast blir nog rätt okej ändå att komma in i lite rutiner och kunna planera lite mer. Sen är det ju Frankrike och Nice som gäller om en månad, längtar så himla mycket! Fick in en liten morgonjoggingrunda innan frukost med tanke på slutspurten inför semestern, usch vad segt det är att springa på morgonen, jag som alltid är helt slut på energi när jag vaknar. Fast jag klarade det (var väl inte så långt men bättre än inget ändå), så det känns bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0