'CAUSE THIS IS WHAT WE'RE MADE OF

God kväll kära vänner! Har ätit kvällsmat med min kära bror och sitter nu och kollar lägenheter inför hösten.. Svårt att hitta nåt bra, speciellt i Göteborg. Men men, det får gå som det går. Börjar få lite panik inför valet av skola och program också när jag har en hel del annat att göra och tänka på, jäklar. Fick gjort en tur på gymmet idag i alla fall, välbehövligt. Har varit ett par bra dagar med jobb faktiskt, idag var det dock rätt segt eftersom våra uppgifter tog mycket kortare tid än beräknat så vi hade en massa dötid emellanåt vilket var lite tråkigt. Men i alla fall, har fått sommarjobb så det känns riktigt skönt! Kommer verkligen behövas känner jag, haha.

Öppet Hus för Jönköpings Högskola på lördag, får se vem/vilka jag får med mig dit. Tänker inte åka själv i alla fall, det är ett som är säkert. Trist att sitta själv i bilen två timmar dit och två timmar hem samt att behöva gå på öppet hus själv liksom, aldrig i livet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0