LÖRDAG



Köpte två nya tesorter igår, Rabarber vanilj och ett örtte med lite blandat innehåll. Rabarber vanilj är ju en klassiker och det luktar så himla gott i skåpet där det står nu, haha! Det andra har jag inte smakat på så får väl ta och göra det snart. Har ätit frukost och ska snart ner till Friskis & Svettis för ett pass i IntervallFlex som jag aldrig testat förut, blir spännande. Ikväll blir det utgång med goa tjejer, riktigt bra! Har lite fler intervjuer på gång nästa vecka, äntligen får jag lite att göra! 1½ månad kvar tills anmälningen till högskola/universitet ska vara gjord också.. panik. Eller nej, inte direkt panik än, försöker att inte tänka på det förrän jag bestämmer mig för att sitta och kolla igenom allt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0