MAYBE I'M NOT THAT BAD AFTER ALL

Måste säga att gårdagen var en sådan där superduperbra dag alltså! Vaknade upp hos Benjamin, åt frukost och tog en liten promenad i solen, åkte sedan hemåt mot Ytterby för att äta lunch hemma hos Fanny som lagat jättegod räkpasta till mig, satt och pratade där en stund innan jag drog in till stan igen för att ta en fika med Erika vid Järntorget (även det i solen), jättemysigt! Efter det hade jag lite tid över så åkte hem till Benjamin igen, fick mat som han precis lagat och hade köpt med mig jordgubbar och en alldeles perfekt mogen mango, sååå gott!! Åkte senare in till centralen igen för att träffa Anna och allt gick så himla bra. Görbra dag helt enkelt, kunde inte blivit bättre!

Idag är det inte lika soligt och skönt ute (jag var optimistiskt igår och hade ankelkorta chinos på mig, blev lite kallt på kvällen) men ska i alla fall in till Chalmers eftersom de har öppet hus där idag. Måste skynda mig nu för ska ta bussen och möta Amanda om en stund!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0