SET THE WORLD ON FIRE

God morgon, god morgon! Jobbar även idag, hoppas det blir mindre stressigt än igår bara och att solen kommer fram ordentligt snart så jag kan sitta ute och sola en stund innan. Börjar kl. 15.30 så det ska nog lösa sig plus att jag ska försöka dra en sväng till gymmet också.

Inte så mycket andra uppdateringar, det rullar på rätt bra just nu. Var på studievägshandledning (?) igår men oftast gör det en bara mer förvirrad än man var innan.. Hon tyckte att den utbildning jag tänkt var lite av en omväg för det jobba jag gärna skulle vilja ha, även om det är alltid är bra att ha en bred grund att stå på. Men men, jag får se hur jag gör, har ju i alla fall näästan tre veckor på mig! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0