THURSDAY

Åh, verkligen helt underbart väder ute! Får dåligt samvete för att jag inte suttit ute hela dan men tog faktiskt en extra lång joggingtur och satt sen ute på trappen en stund i solen. Jag och Carl-Johan testade laxbullar som var riktigt goda och jag improviserade ihop en remouladsås som faktiskt var rätt nice! Fick även trevligt besök av Amanda Sofia och kom fram till att jag får fler meritpoäng än jag trodde först, skönt! Började oroa mig för att jag inte skulle komma in på Chalmers men det för jag kanske nu då :) Vi får väl se vad det blir.

Helgen ser ut som så att imorgon (fredag) jobbar jag på förmiddagen och sen kanske jag träffar Benjamin en stund innan det är dags för lite After Work med tjejerna, tapasbuffé liksom..hallååå eller! På lördag blir det roadtrip till Jönköping för att gå på Öppet hus för deras tekniska högskola, gött mos, för att sedan åka och chilla lite på Tjörn! :) På söndag vet jag inte riktigt hur det blir, det tar vi då.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0