NY VECKA

Sitter med en kopp kaffe och ska snart dra iväg för att testa BodyAttack.. låter fett jobbigt så jag är lite men det blir spännande att se hur det är! Efter det stannar jag nog till i skolan nån timme till för att plugga, har packat med en god leverpastejmacka i väskan så jag klarar mig nog. Sen blir det hem och sova gott. Har inte haft några lektioner idag men ett möte med chefredaktören för studenttidningen, and it's official. I'm in! Det ska bli jättekul att få skriva lite, får se vad det blir jag får för uppdrag bara.

Har även bokat ännu en biljett hem till kära Göteborg, tänkte passa på att fira min födelsedag lite när jag ändå håller på så det blir brunch med vännerna samt tårta och kaffe med släkten har jag bestämt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0