2013-04-13

God morgon! Som vanligt har jag väldigt svårt för att ta sovmorgon, även fast jag planerat detta och inte har något annat inplanerat än att sova länge.. Men, kan ju äta en god, lång frukost, läsa tidningen och lyssna på morgonradio, vilket egentligen är bättre. Kaffet är klart och äggen är kokade (slängde i mig havregrynsgröten för en stund sen för jag var så hungrig). Idag ska min bror som fyllt 19 firas, stor kille nu! Blir god mat och tårta även om det inte var så många som kommer dyka upp till slut ändå. Min fina kusin skulle ju kommit ner också men det blev ändrade planer så jag får väl ta tåget upp och hälsa på i hennes nya lägenhet någon dag helt enkelt.

Utbildningsdjungeln börjar även den klarna. eller vet inte riktigt om den gjort det egentligen, men jag försöker bena ut vad jag tycker är viktigt och vad som är bra för mig och just nu tror jag detta är stabilitet, kontinuitet och planering. Är liksom det jag mår bra av, att ha saker planerade, inte för många luckor där jag inte vet vad man ska göra och att ha någon sorts struktur på vardagen. Förhoppningsvis kan jag försöka påbörja detta redan nu och känna att jag kan planera lite bättre framöver. Börjar bli rätt trött på att flytta runt faktiskt så det ska bli skönt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0